maandag 8 oktober 2012

Beste ouders/verzorgers,

Helaas is mijn laatste lio week ingegaan hier in groep 6 op de Jeroen Boschschool. Aanstaande woensdag (10 oktober) zal mijn laatste dag zijn.
Ik heb het super naar mijn zin gehad en ik zal de groep gaan missen.4
Het goede nieuws is wel dat ik weer een stap dichter bij mijn diploma ben. Zoals het nu naar uitziet, zal ik eind oktober/begin november afstuderen en mijn diploma behalen. Dan ben ik officieel juf Kim!

Natuurlijk zal ik mijn afscheid van de groep gaan ''vieren'' in de klas. Het is nog een verrassing wat ik zal gaan doen, maar ze kunnen rekenen op iets lekkers.

Ik hoop dat ik de meesten van jullie nog op school tref de komende dagen, maar op deze manier weten jullie in ieder geval van mijn vertrek af.

Groeten,
Kim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten